Hartelijk welkom bij Pinkstergemeente Eindhoven

Steun ons met uw gift

Dankuwel en Gods zegen

Livestream?

U kunt de dienst via livestream volgen. Gaat u daarvoor naar ons YouTube kanaal. Ook op woensdag kunt u ons live volgen.

For English click here

Leuk dat je er bent

Fijn dat je de website van Pinkstergemeente Eindhoven, Maranathakerk bezoekt. Hier kun je lezen wie we zijn, wat we geloven en wat onze visie en missie is.

Wij willen graag dat iedereen die deze website bezoekt de Here Jezus zal leren kennen. Hij is de Zoon van God en aan het kruis droeg Hij de straf die wij verdienen. Als je dat gelooft kun je die vergeving ontvangen. Je hoeft er alleen maar om te vragen. Gelukkig is Hij opgestaan uit de dood en Hij leeft voor altijd.

Voor de geïnteresseerden is er een kort verslag van de geschiedenis van onze gemeente te vinden.

Dienst

Iedere zondag om 10.30u.

Wij nodigen u van harte uit op onze wekelijkse eredienst, iedere zondag om 10:30 uur in de Maranathakerk in Eindhoven

Pinkstergemeente Eindhoven
Venstraat 30 5651 AN Eindhoven

Media

Kijk op zondag mee via de live stream op YouTube of bekijk meer video's van Maranatha Kerk op YouTube.

Verdieping

Op deze website vindt u allerlei artikelen en columns die uw geloof verdiepen. Natuurlijk hopen wij u binnenkort ook persoonlijk te verwelkomen bij één van onze samenkomsten in de Maranathakerk.

De Bijbel met al haar boeken is door inspiratie van God geschreven. Alle boeken in de Bijbel zijn nuttig om ons de waarheid te leren en ons te wijzen op wat er aan ons leven en ons geloof nog mankeert. Ze zetten ons leven op orde en helpen ons in te zien wat juist en goed is

Iedere maand wordt er een nieuwe overdenking op deze website geplaatst die uw persoonlijke geloof zal verrijken. Iedere maand wordt er een nieuwe overdenking op deze website geplaatst die uw persoonlijke geloof zal verrijken.